saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har "sprängt" båda mina trumhinnor
När jag flög hem från Englnad så fick jag sjukt ont i öronen och det visade sig att båda mina trumhnnor var "sprängda" så idag har jag err på båda.

2. När jag gråter av glädje kommer tårararna.....


som ni ser på bilden alltså inte vid näsan.

3. Om jag kunde skulle jag på vegeterian
Jag vill bli vegetarian men kan inte eftersom den mat man måste ära istället är jag allergisk mot jag kan inte ta fisk eller omega 3. Sjukt jobbigt.

4. Igår var den första dagen på länge som jag inte grät

5. Jag kan inte sitta på knä
För nån vecka sedan så ramlade jag och gjorde illa mitt ena knä rejält, sen dess så kan inte jag sitta på knä varje gång jag försöker så bultar de och svider. En hämsk smärta.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback