Så j*vla besviken

Jag trodde jag kunde lita på er och vi har alltid haft så kul. När ni behöft hjälp eller bett mig om något har jag alltid ställt upp. Du sa att vi alltid kommer vara vänner och att du alltid finns där för mig. Jag trodde du menade det. Jag blir så trött när jag väl behöver dig nu så finns du plösligt inte. Du sa ju. Du var den jag tyckete bäst om, men ge fan i de längre.

Jaha nummer två, ja vi bruka väll inte träffas så ofta och har väll tyckt att du varit lite dryg och vill aldrig något, bara se film jaha kul. Du ska alltid gilla alla saker på fb saker som inte ens är kul. Sen kom sanningen du har ljuig för mig HELA tiden. Fy fan!!!!!




diana

fin blogg :)

2011-05-03 / 16:02:22
BLOGG: http://dianaisabelle.blogg.se/
EMMAS

lust att vara med i dagens blogg? lottar ut en vinnare idag eller imorgon :D

2011-05-03 / 21:01:13
BLOGG: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback