Jag har alltid fel känns det som

Som jag skrev förut så är inte jag mig själv, jag mår förjävligt jag skrattar inte ens. Kollade på en komedi nyss, en komedi jag alltid skrattar åt men inte denna gång. Ingen förstår, alla vill bara bråka med mig nu. Jag flyr för att inte visa att jag mår dåligt och gråta. Det är bara mina sanna vänner som står kvar och förstår. Nu vet jag iaf vilka de är. <3

Jag ska prata med min syv imorron ang valet. Jag har en ångest att jag inte började i Uppsala i höstas. Känner det nu, jag hamnade nog fel iaf. För er som jag kommer att träffa imorron, kanske ni förstår nu att jag inte är mig själv, att jag inte mår bra och orkar vara den glada tjej som jag brukar vara. Att allt inte står rätt till i mitt liv. Böckerna har ramlat ur hyllan och jag ska ställa upp dom men jag kan bara ta en i taget.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback