...

Att byta skola och fly från värkligheten är inte den bästa utvägen, det har jag en erfarenhet av. Men ändå har jag redan flytt och utan att vara medveten om det så kollar jag på min drömskola, en skola jag önskade att jag tackade ja till när jag kom in. Istället tackade jag ja till lilla Borgis, det är absolut inge fel på den skolan, kanske borde finnas ett uppehållsrum förutom cafiterian men men.... Jag är ju som sagt i en negativ period där jag bara gråter, flyr, lever i min egna värld och ingenting är bra. Den perioden då alla vänner flyr och aldig kommer tbx utan nya vänner kommer istället, bara dom sanna som stannar dom som har gått igenom detta över tusen gånger med mig.


Får bli två suddiga bilder från december förra året

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback