Skolan får mig att gråta

Jag vill inte att de ska bli som med min högstadieskola och polhem, att jag ska börja skrika och gråta när jag går förbi. Jag får verkligen panik och får psykbryt. Ska de bli så med Borgis med? För att ingen gör något. Den ända läraren som tror på mig och vill liksom hjälpa mig är den läraren som jag nyss ogilla mest. Nu gillar jag henne fast hon är lite vimsig. Sen måste jag verkligen ge Linnéa, My och Joel ett <3 för att de har orkat med mig idag mella alla tårar. Jag måste ha varit jobbig idag när jag mått så dåligt.

Sötnosar fast inte My då för hon kan ju ta sin spade och gräva ner sig ;)

Höhö nej då du är söt du med

<3

 

 



Linnéa

<3

2011-04-02 / 00:25:50
BLOGG: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback