Min klass

STORA KLASSTESTET!

1. vad heter din klass? – Forfarande Mp1B

2. har ni några minnen ihop? –  Ohja

3. klassresor? – Nej, men hoppas de blir någon i 3an

4. vilken skola? – fjortisskolan Borgis

Hur många?

5. hur många är det i din klass? 20 tror jag

6. hur många killar? – 12

7. hur många tjejer? – 8

8. hur många lärare har ni? – fick ihop 10

Frågor:

9 . vem har du känt längst? – Katten

10. är eran klass stökig? – Haha aa

11. vem är roligast ? Jag....höhö nej My

12. vilken tjej är mest omtyckt av killarna – My tror jag

13. vilken kille är mest omtyckt av tjejerna –Martin tror jag

14. Vem kan man lita på mest? Linnéa

15. vem är längst? – Partik

16. hur skulle du beskriva din klass – lat, pratig och blir lätt bråk i typ

17. vem är mest läslus? – Ingen men Bella gillar att läsa så...

18. är några tillsammans i din klass? – nej

19. vem är jobbigast? – ....

20- vilka känner dig bäst? Linnéa, My och joel

21 Frågan borttagen

23. vems skratt är roligast? Helt klart jag

24. vilka är ”sportfånar” –Igen

25. vem slåss bäst? – Vet inte, vi är inte så våldsamma

26. vem är mest muskulös? – Martin

27. är några intresserade a hästar? – tror inte de, men alla misstålkar nog den

28. vilka? –

29. är någon allergisk mot något? – Ja då finns mååånga allergier i klassen

30. spelar några fotboll? – Tror inte de

31. spelar några hockey? Nej men någon enstaka har

32. hur länge har du gått i denna klass? snart ett år

33. maao? – huh? Jaha Katten?

34. vilka gick i din klass på din förra skola? Ingen i gick i min klass förra året

35 Vilka kommer bäst överens med lärarna? Patrik och Becca

36. finns det några syskon i eran klass?- Nej men kusiner

37. vem är mest datanörd? Typ katten och Jockhe (stavning)

38. vem har sömnproblem – Ingen alla är pigga och glada

39. vilka brukar du umgås med? – My, Linnéa och Joel

40. vem har roligast röst? – Haha ingen

41. vilka brukar du sitta med? – My, Linnéa och Joel

42. vem säger ”daaaaah” oftast? – Ingen tror jag

43. vilka saknar du att umgås med? – Inga kommentarer

44. vem får dig alltid att skratta? – My

45. hur många kommer läsa det här? – Några

46. vilka är dina ”närmaste”? Ingen i klassen

47. har du några minnen från skolan? Ohja

48. har du något minne från klassrummet? Ohja

49. har du något minne från gympasalen? – Höhö aa

50. har du något minne från matsalen? Heltklart

Vem är bäst på ...?

51. matte – Patrik

52. svenska – Jenna

53. engelska – Patrik och Becca

54. musik – Vet inte... har inte de

55. bild – vet inte

56. träslöjd – ingen aning

57. syslöjd –har inte ämnet ens

58. idrott – alla är lika bra

Ja/nej frågor:

59. älskar du din klass? – älskar nej men gillar ja

60. brukar ni göra saker med klassen? – när vi började så...

61. är det mycket bråk i klassen? – Ja, de var de iaf. Är väll lite bättre nu

62. brukar det vara mycket prat på lektionerna? – ohja

63. är ni en ”sport-klass”? – HAHAHA nej

64. gillar ni att gå i skolan? – Vissa gör

65. kommer du sakna klassen när du tar studenten? Tror jag nog

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback