Otaggad

På tisdag ska jag åka till dalarna men känner mig inte ett dugg taggad. Känner att jag inte vill åka. Alt pga en enda person (NEJ INTE DU JENNA!). Hur kan de kännas så jobbigt? Aja får försöka undvika problemet och bara leva och kasta vatten på Johan och Nisse. Jag, Carro och Lisse mot de två. ;) Vem vinner jo VI såklart!!!!!

Men e fortfarande inte taggad. :( Aja får såfort de kommer till Oklahoma på Tisdag vid halvelava tilden så kommer väll de peppa mig hoppas jag, annars blir de som på nyår, jag ville bara hem hela tiden men sista kvällen så ville jag stanna. :(

Har inte sett min prick i livet på en vecka snart. Den lilla katten beryder mer än allt annat i mitt liv, okej han och vovsingen delar först plats. Ingen kommer någonsin fatta hur mycket de betyder när jag mår som sämst och inte vill träffa människor.

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback