Mobile is back on track

Har kommit hem och mobilen är som vanligt, sms kommer lite då och då. Jag blir så glad. Men kommer vara seg på att svara. Bor typ i tvättstugan. Haha totalt blir de 5 maskiner, oj har jag så mycket kläder. :O Höhö ;)

Bilder från midsommar

 

Jag har fått frågan om jag aldrig dricker.

 

Jo jag dricker men fattar inte de roliga med att bli full. Serisöt vad är de som är så roligt? De var helt sjukt mamma lät mig dricka nu på midsomar. OMG! :O Men jag dricker bara cider och vin (föredrar vitt), jag dricker inte så mycket en sak jag är tacksam över att mina föräldrar fått mig att få en sådan syn på alkohol, ja de har "hotat" mig om att om jag kommer hem full eller om jag rökt eller snusat så får jag inga mer pengar. Är sjukt tacksam över de.

 

Jag lägger aldrig ut bilder på när jag dricker, fattar inte häller vitsen med de häller. Okej bilderna här uppe är de vin eller cider i glaset. Kommer inte ihåg. xD

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback