long night

Jobbigt och lång natt blev de. Jag kom i på akuten vid 12 tiden på natten, då kom jag in i ett stort läskigt rum. Jag såg helt borta ut. Jag fick en nål på en gång utifall jag skulle bli sämre. Jag blev inte bättre och inte sämre. Efter en lång stund i väntan på att medicinerna ska börja verka så kommer läkaren in. Jag fick äntligen åka hem fast man intehade sätt någon skillnad. Men jag fick med mig lite mediciner hem. (mamma är ju sjuksköterska)
När jag vakna i morse märkte vi inte så sor skillnad men jag la is på och de stilla smärtan. Tror de börjar gå ner nu, ska ta mina mediciner när mamma kommer hem.

Jag lever och mår bra. Becka kommer ju hit idag och vi ska bada. :D

AJ!!! Jag HATAR nålar

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback