Höhö måste bara

Fick nyss en kommentar mendans jag satt och ändrade och fixade lite men mina inlägg som jag skrivit sendaste veckan. Kommentaren kunde jag inte sluta garva åt eftersom den var så överreagerande, haha och folk säger att jag överreagerar, nja de händer sällan.



I kommentaren stod de att jag blockan hälften av klassen eller om de var folk jag känner (minns inte har tagit bort den kommentaren) Jag har 4 blockerade, egentligen 5 men två blockeringar är en och samma person som har två konton. Fattar inte visten med de, men men. Så nu är de avklarat.

Btw från och men på tisdag åker jag till Dalana en vecka och under den veckan kommer jag ha en bloggpaus och bara njuta och ha en massa skoj men mina vänner. Vettenkrig står på listan Johan!!!!!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback