tiktok

Ska nog gå och lägga min om nå timmar, är sjukt tött blev som sagt väckt klockan 8 i morse. Om 13 timmar lyfter plander eller de har redan lyft. Om 9 timmar åker vi härifrån, mamma bara gnäller och säger "help me, hjälp mig nu då" vi har typ börjat prata engelska här hemma, eller jag och mamma iaf. Rätt kul faktiskt. :P

Haha kan inte sluta garva åt så gamla bilder xD

Ååh vad jag saknar dessa små krabater. Den svarta hade bara en halv svans "Pellesvanslös" och den svartvita var min och mammas favorit "Blixten" för han var så snabb. Sen "Maja" den bruna var så kaxig, lik sin mamma Tiara som vi inte kunde ha kvar för de funkade inte min våra andra katter.

Blixten, sötnos <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback