Hallå? Varför?

Varför inser jag samma sak igen när jag redan insett och vet att det är sant? Varför lämnar jag de inte? Varför går det inte? De är ju sant, jag vet men jag vill inte stå där ensam. Inte en helg får jag vara där? Helgerna är toppen nu förra helgen, den här helgen och jag vet att nästa helg kommer bli grym. :D

Jag är inte den person som planerar långt i förväg men nu har jag gjort de. Vi säger saker vi vill göra i sommar och jag hoppas de bli av. Men jag måste jobba mycket med. I want money.

Jag vet att jag har världens bästa vänner som stöttar mig. Men just nu känns de tungt också. Jag vet inte hur jag ska bete mig. Det måste bli bra nu......


här tar de slut..... jag ger upp :'(
dubbelmoral






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback