Ge aldrig upp

Det är när man mår dåligt man inte ska ge upp utan att visa att man är stark. Jag vet för jag har varit där. Man måste bara hitta de rätta vännerna. Jag var så lyckligt lottad att jag redan hade dom, så behöver inte leta. Jag vill bara säga till er där ute att ge aldrig up. Va statk och stå emot. Allt kommer lösa sig när alla inser samma sak. Det händer inte över en natt eller på en vecka. Det känns som eveigheter, det får det göra. Men du måste inse att du är bra och när du inser det som alla måste kan du känna dig stolt.


Du kommer att göra så många fel i ditt liv. Det gör alla, sånt är livet. Hur skulle de se ut som allt var perfekt och ingen gjorde fel? Gö mistag och va glad att du har gjort de. Jag gör de hela tiden måde bra och dåliga och jag står för det. Det finns ju inget att dölja.


Ibland får man ju så klart ge upp när de verkligen tagit slut på krafterna. Det hände för mig i veckan. Jag hade verkligen inga krafter kvar och började gråta i skolan. När jag berättade de idag så fick jag svar HAHAHAHA. Vad är de som är roligt med det? Det är inte mitt fel. Det är andras fel. Människor som inte insett det som jag har. Så jag kan vara stolt och jag har de vännerna som stöttar mig. Det ska ha diplom och stipendium. Verkligen, jag är så glad att jag har er. Utan er vet jag inte vad jag hade gjort.


Undra om någon orkar läsa allt detta? :O

I alla fall
1. Ge aldrig upp stå ut så länge det går.
2. Hitta de RÄTTA vännerna
3. Tro på dig själv
4. Inse der du ska. Låter skitkonstigt, men inse vad felet är. Vems är felet? Vad har hänt?
5. Va STOLT över dig själv. Du är unik och det finns INGEN annan som är som du. Du är så j*vla värdefull och fin. Vad skulle världen och dina sanna vänner göra utan dig?

Den sista pungten har världens finaste Rosa lärt mig att inse så nu vill jag att du ska inse samma sak. <3









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback