Dagens fråga 20110206

Jätte fin video, men jag undrar varför bråkar du med folk hela tiden?



Svar:

Tack. :) Ja du jag har ett bra svar på det faktiskt. Det är så här. Jag vill inte bråka det vill ingen men när jag skriver eller säger mina åsikter så tar folk illa upp fast det inte finns något att bli arg över. Jag måste få säga mina åsikter. Om ingen sa vad de tycker så skulle alla hålla med andra. Hur skulle de bli då? Vissa kan hel enkelt inte ta kritik. Synd :(







Anonym

att skriva saker om folk är väl inte samma sak som säga vad man tycker, inte konstigt att folk tar illa upp om man skriver saker om andra.



vet inte vem du är, men det jag har läst på din blogg så verkar det som det du skriver inte är helt okej!

2011-02-06 / 22:48:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback