Bloggbråk? Nej tack

Jag har fått en massa kommentarer angåeende min "mogen" inlägg, jag fundrar att publecera alla men om jag gör de blir det bloggbråk. Så nej tack. Jag såtr för det jag skriver här. Jag står för det jag säger, men eftersom jag är så blyg av mig så vågar jag inte säga allt jag tycker. Jag vill men de är något som jag måste mogna i. Man kan aldra mogna färdigt.


Jag älskar mina klasskamrater för dem dom är. Jag äskar alla mina nära och kära, mina närmaste vänner. Jag skriter om man är mogen eller inte, jag skrev att JAG HADE VUXIT IFRÅN DET. Det betyder inte alla ALLA ANDRA har gjort det utan JAG. :) Det handlade endast om en ämne, klart man får prata om de men jag kanske avstår från de samtalsämnet. Haha svårare än så är det inte. ;)




Just ja idag hade vi fäckning på idrotten. Jobbigt men kul. :P Glömde ta bilder :(





My

Linnéa

Joel






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback