Städat hela dagen

Blev nyss klar med mitt rum, har städat precis hela dagen och insåg, jag behöver måååånga fler boxar ex. till mina skor, och så klart behöver jag den där hyllan. Har dammat, dammsugit och moppat Sinas rum med, hon kommer på lördag eftermiddag. Ska bädda hennes säng sen är typ allt klart förutom att hela huset ska dammsugas.

För er som inte vet vem Sina är så är de en utbytesstudent, jag ska åka till hennes hemland ett halvår, ska lixom byta familj. ;)

Haha nej då hon ska bo här ett halvår och plugga svenska. Vi är hennes värdfamilj, kommer bli skitkul tills jag tröyttnar. ;) Haha nej då. Men nu back to the work ska fortsätta städa. :)

Hittade en gammal bild på Johan och Nisse på mitt usb xD




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback