Becka ser och hör: Maria Montazami besviken på Expressen

Maria Montazami påstår att hon aldrig sagt detta

 

 

Maria Montazami, 45, med familj befinner sig just nu i Sverige för semester och turistande i Stockholm. Men vistelsen började inte bra, berättar hon när Expressen möter henne på ett hotell i city.
- I går höll jag och Kamran (maken) på att slå ihjäl varandra, inte fysiskt alltså. Vi blev jätteosams i bilen, som vi inte varit på flera år, bara för att vi åkte vilse, säger Maria Montazami. Vi strulade runt en timme för att hitta hotellet. Jag hoppas att vi inte är de enda som bråkar i bilen, är vi det? Det tänker jag aldrig mer göra, fortsätter hon.

"Jättekul att vara hemma"

Innan Stockholm har de varit i Båstad, något som blivit en tradition, hemma hos Marias mamma Anita i Skåne och i Italien.
- Jag håller stenhårt på traditioner och vill visa barnen och Kamran, som måste hänga med, allt om Sverige. Det är jättekul att vara hemma, säger Maria Montazami.
Mamma Anita står hon nära, men sin pappa har hon inte haft kontakt med sedan 13-årsåldern.
- I dag har folk lärt sig att acceptera att människor har haft tidigare förhållanden. Men då var det svårt för min pappas fru att acceptera mig och min syster. Vi var ett hot på något sätt, säger Maria Montazami.
Hur har det påverkat dig?
- Jag vill bli en bättre fru och att mina barn ska få ha sin pappa. Jag tänker inte på honom. Det är hans förlust. Han har gått miste om jättemycket kul och barnbarn. Jag tycker synd om honom.
I höst är det dags för en fjärde säsong av "Svenska Hollywoodfruar" - men trots erfarenheten är känslan nervös.
- Det är inte för att göra tv, det har jag inga problem med. Men att göra reality i ditt eget hus för fjärde säsongen, det känns som att allt blivit sett. Samtidigt har jag och inslagsproducenten ett förhållande nu där han litar på mig. Jag får sköta allt själv och har stort ansvar den här gången. Jag vill ju att det ändå ska vara naturligt. Jag är orolig, säger Maria Montazami.
Tröttnar du aldrig på att vara Maria med läppstiften och allt?
- Jag vet inte. Jag har inte tröttnat än tack vara alla fans. Det är roligt med tv. Jag har en del möten angående framtiden bokade. Jag lovar att det blir mer tv. Men då blir det något annat, säger Maria Montazami.

Rädd för framtiden

Samtidigt räds hon att framgången kan ta slut när som helst.
- Jag har tänkt mycket på det. Det är jättejobbigt att jag inte har någon framtidsdröm. Ena stunden är jag jätterädd och vet att allting kan ta slut i morgon. Man byggs ju upp och rivs ner, jag är medveten om det.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback