Förlåt

Jag var värkligen jätte trött igår så orkade inte svara på frågorna. Men ska svara så fort jag kan. Så ni kan fortfarande ställa frågor.

Ska iaf åka in till Gävle och bada med några från klassen. Det känns inte bra. För jag blev inte förvanad att en person till skulle med. Tur att jag loggade in en sista gång på facebook igår då. Jag kommer att åka in helt osminkad. Helt otroligt. 

Egentligen har jag ingen lust att åka in i det här vädret men jag vill bada med dom. Jag vill ha kul och jag vill inte att hon ska få som hon vill. Jag vet att hon inte vill att jag kommer. Men vad gör man då? Mohahahaha.

Jag vet att jag låter omogen men jag tänker vara barn så länge jag kan. Varför växa upp nu?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback