Drygt

Fatta va drygt det är när folk misstolkar en på ett negativt sätt. Det händer mig ofta lika ofta som folk misstolkar mig på ett roligt sätt, ett skämt. Men när folk tror man är ledsen och så ska man förklara att man inte är det men dom förstår inte.

Jag är ledsen och glad just nu. Ledsen för jag är så besviken från igår och för ingen förstår hur jobbigt det är. Som jag har skrivit 100 000 gånger färut. Folk ska inte tycka synd om mig. Jag har det bra men ändå inte. Man kan inte gå ihop med alla människor. I mitt fall mina föräldrar. Jag är glad för att jag har Rosa och Becka. Jag är glad för att jag inte bor i Afrika eller i ett fattigt land. Jag är glad för att jag får gå i skolan. Jag är glad för att jag är jag och ingen annan.

Om jag kunde skulle jag spola tillbaka tiden och rätta till allt. Eller spola fram och se om jag har samma vänner eller om jag har träffat fler som dom jag gillar mest.

Är inget större fan av Jonas Brother men hitta dessa två låtar som jag tycker passa in.

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback