Dag 3 Mina föräldrar

Ja, som ni vet har jag inte bra relation men mina föräldrar. Mina föräldrar är fortfarande gifta men ibland önska jag att dom inte var de. Dom bråkar ganska mycket.

Min mamma är sjuksköterska och jobbar i Bollnäs. Hon är inte sträng men väldigt grinig och sur. Det är ingen idé att försöka fäska för min mamma det funkar inte. Däremot så mutar hon alltid mig. Som nyss muta hon mig att betala mina saker som jag köpte idag om jag skriver en sak åt henne. Mamma är i stort sätt nykterist, hon kan ta en cider eller en öl ibland men inte ofta.


Pappa är en surgubbe han vill ha som han vill. (typ som jag då) Han hjälper aldrig till hemma, han har aldrig dammsugit huset. Han jobbar jämt, om man letar efer honom så kollar alltid på kontor först.

Pappa kan däremot ta en öl då och då. Inte ofta men inte lika sällan som mamma. Pappa jobbar som säljare och utbildningsansvarig.

Ja mer finns det inte att veta om mamma och pappa.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback