Min andra dröm

Jag vill jobba inom media i framtiden. Antingen på tv eller inom radio. Kalla mig dum i huvudet och säg att jag inte kommer att lyckas men jag ser det så här. Media kan ALDRIG bli mindre bara större. Om man tror på sig själv så kan man lyckas med allt. Jag trodde inte på mig själv men nu börja jag göra det mer och mer.

Min andra dröm är att deisnga skor och väskor. Lite Maria Montazami. Mina skor skor ska ha klackar och dekortivt som blommor och fjärilar. Mina väskor ska vara ljusa massa olika stolekar stora som små. Lite enkel men ändå snygg. Dom ska vara coola ser en mörk väska framför mig nu. En svart med sprängmönster typ. Svårt att beskriva. Men den är grymt snygg.


Det är mina två drömmar. Tror ni jag kommer lyckas?


En annan dröm är att äga en gucci väska




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback