Dagens fråga 18/12-10

Varför har dina djur så långa och konstiga namn?

Svar: Haha hur visste du det? Har jag nämnt de i bloggen? Aja Bella är min systers katt så jag har inte bestämt hennes namn och de är väll inte konsigt? Ganska vanligt smeknamn och hon är en katt. Karl Oscar Prinsen är min katt. hahaha ja du så långt är de väll inte tre namn bara. Karl har har fått från pappa, Oscar är hans tilltalesnamn. Tyckte de lät gulligt och de passar på en grå katt. Prinsen heter han för att han är en söt liten prins. :)
Tina bäsbisen prinsessan. Haha nej det är bara jag som kallar henne de i hennes papper så heter hon bara Tina. Bäbisen prinsessan kallar jag henne. Oscar är hennes prins. Dom är ärligt talat oskiljbara. Bäbisen har jag kallat henne sedan första gången jag såg henne och visste att henne skulle vi ha. :)

Hahha långt svar XD





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback