Dag 8 ett ögonblick

Jag fattar inte den här dagen så mycket men jag ska beskriva ett ögonblick. Jag tror man får tolka dom här lite hur man vill. Jag minns inget speciellt ögonblick i mitt liv. Det är svårt att komma på något men ett ögonblick jag minns är väll när jag sluta 9an och var överlycklig och ledsen på samma gång men visade inga känslor.
Jag var glad för att jag kommer slippa Perslunda och klassen. Jag hatade min klass på högstadiet. Inget illa menat till dom men jag kom aldrig in i den. Jag var ledsen för att jag visste att inget skulle hända, jag gick inte ens på middagen utan jag, mamma och pappa åkte in till Gävle och åt. Min syster var inte där och jag minns att jag önskade de. Min enda syster som jag inte har någon kontakt med. Vet inte varför men vi har aldrig varit riktiga syskon tror att de beror på att vi har har två olika uppfostran och ålderskillnaden. Hon är ju de duktiga barnet med bra betyg och mammas stolthet. Tro mig det är sant.

Jag kom av mig men det finns inget mer att skriva.



Bilder från skolavslutningen. Jag hat inga bilder från avslutningen från 7&8 eftersom jag vägrade att gå.


Hade inget smile på läpparna

Klassen

 




Linnéa

tack :D :)

2010-12-05 / 13:20:43
BLOGG: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback