Dag 7 min bästa vän

Jag brukar inte utse någon bästa vän istället har jag en bättre relation till vissa vänner. Jag litar inte på folk nå mer, jag kan inte berätta allt utan de får stanna inom mig. Men om jag ska kalla det bästa vän i de här inlägget så heter den person Rosa eller Ros-Marie. Hon är nästa som en cool mamma som vill alla gott. Vi satt och parta om hur mammaor kan vara igår medans vi åt. :) Rosa är faktiskt den ändå jag litar på till 100%. Hennes lillasyster Becka är också en nära vän. Jag undrar hur mycket jag har skrivit om dom i bloggen. Men dom är två underbara människor och de vet dom. :)

På måndag så ska Rosa komma hit och färga mitt hår och det är synd att man inte kan hata den människan för hon var på bushumör igår tror jag. En varning till alla där ute lämna inte eran dator när hon är i närheten.

Rosa <3 Du har tur att man inte kan hata dig

Coolingen Becka <3

Eftersom det nästan inte finns nå seiösa bilder på ungen så får de bli denna bild <3

Becka till vänster och jag till höger XD

 



becka

hahahah bara "coooola bilder" på mej ;D <3

2010-12-04 / 16:07:47
BLOGG: http://beckaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback