Dag 22 det här upprör mig

Att folk vill att jag ska dra åt helvetet, folk som kallar mig saker när dom inte ens känner mig. Bitch, fjortis och bortskämd. Visst jag är lite bortskämd men bara för att jag slänger kläder eller ger bort dom. Är det inte bättre att någon annan får kläderna som jag inte gillar? Men hallå jag är en barnet min syster är vuxen. Jag ska börja jobba. Jag är inte som dom i ung och bortskämd eller my super sweet 16 och alla de där programen. Jag gör saker för att få pengarna. Ex städa. I alla fall tillbaka till ämnet. Mobbning och våld. Jag fattar inte. Varför trycka ner någon annan för att må bättre och få makt. Varför ska man ha makten? Dagens politiker tror dom är så bäst men det jag hör så har hört så säger dom saker och gör de motsatta. :O
Terrorn i Sthlm. det finns så mycket som upprör mig men just nu är de som hände i fredags. kan tyvärr inte berätta mer men man kan inte lita på mig. Min trut kan vara stor ibland men jag var tvungen att få tröst av någon och denna gång blev det av någon som jag aldrig har begärt något av.


 Mami och jag Egypten förra året





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback