Dag 13 den här veckan

Den här veckan har gått fort. I måndags var det ganska slappt, en vanlig skoldag. Vi hade bild och då julpyssla vi. :)I tisdags så hade vi bara idrott vi skulle ha ARL med men jag hade inga rester där så då fick vi sluta så jag, My, Linnea och Amanda gick och fika. Onsdags hade vi ljud hela dagen. haha de var kul. Klicka här, här och här för att se videoklippen. Efter skolan i onsdags åkte jag hem till Rosa och färgade håret sen sov jag över där. Trevlans. Torsdagar är seeeeega. Vi åkte skridskor efter de hade vi svenska men alla va döda så blev inte så mycket jobb. Igår så var de nobeldagen och vi hade engelska prov. Usch sista timmen också.

Idag har jag inte hunnit gjort mer än att baka en tårta eftersom pappa fyller år. Grattis. :)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback